2016. október 4., kedd

113. Koli, helyzet

Sziasztok, Bogyók! :)

Az első bejegyzésem a koliból. Hát már most sokkal jobb, mint az albérlet volt. Jó fejek a szobatársaim, a szembeszomszédom a csoporttársam, és még egy kis konditerem is van az alagsorban. Ma még csak szemügyre vettem, de jövőhéten már használni is fogom. És a program is nemsokára kezdődik majd, amiről egyelőre csak annyit, hogy vércsoport diéta lesz. A legrosszabb, hogy nem ehetek majd semmilyen tejterméket sem, pedig imádom mind a sajtot, túrót. Tehát ez a része nehéz lesz. De mindent beleadok majd, és szerintem simán végig fogom csinálni.:D

A héten egyébként korábban megyek haza, illetve még egy fincsi kis vérvételt is beiktatok majd. Ezen kívül nincs túl sok tervem a hétre. Bár biztosan alakul majd valami.
Oh, és nem akarom elkiabálni, de éppen egy új sztorin dolgozom. Igen, gondolom picit mókás, hogy ismét nekikezdtem valaminek, miközben az előzőket sem fejeztem be. Belegondolva tényleg vicces, de sajnos nem tudok ez ellen mit tenni. Ha valamelyiknél elfogy az ihlet, akkor pihentetem. Ha pedig egy másikhoz van ötletem, akkor azt megragadom és leírom. Nyilván, amiket eddig írtam, azokat sem dobom ki a kukába, csupán a "fiók" aljára süllyesztem, ahol békésen pihennek majd a következő alkalomig, amíg újra sorra nem kerülnek.
Az új sztoriról még nem írnék semmit, majd ha tényleg jól haladok vele, illetve ha rendesen kiforrja magát.

Afs-en nem mostanában lesz frissítés, ha egyáltalán lesz. Sajnálom, de mivel nem haladok a sztorival, illetve nem írok jelenleg olyant, amit szívesen feltöltenék oda, ezért nem leszek aktív. Bocsánat, ha valakit ezzel esetleg megbántok, ezt nem szándékosan teszem. Picit úgy is érzem, hogy kinőttem az Afs-ből, illetve az előolvasóim nagyobb segítséget tudnak nyújtani fejlődés terén. Ne értsétek félre, mindegyik olvasómat imádom, és baromi hálás vagyok a támogatásokért, kedvességekért, de szükségem van arra is, hogy megmondják azt, mi nem jó, mi nem logikus, min kéne javítanom. Már most is úgy érzem, a történetem jobb, mint a Szerelem aláírásra, és ezt az előolvasómnak is köszönhetem.

Nem tudom, legközelebb mikor lesz friss, igyekszem vele!
Pusszantás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése