2017. január 14., szombat

116. Sorry, again

Sziasztok, Bogyókák!

Tudom, nagyon régen jelentkeztem. Úgyhogy először is mindenkinek nagyon Boldog Új Évet! Kívánom, hogy legyen sikeres számotokra a 2017, és valósítsátok meg az álmaitokat! Emellett persze olvassatok, írjatok sokat, vagy tegyetek bármit, ami örömet okoz nektek! :)

Hogy miért nem blogolok mostanában?
Nem nagyon tudok miről írni, nem tudom, mennyire érdekel titeket a könyvkritika jellegű írásom. SZóval, ha adnátok valamiféle visszajelzést, akkor nagyon tudnék örülni! :) Vagy leírhatnátok, hogy miről olvasnátok szívesen, és akkor ahhoz igazítanám a bejegyzéseket.

Mivel alapjáraton az írás miatt hoztam létre a blogot, ezért evidensnek tartom, hogy írjak néhány mondatot arról, mi is történik/ nem történik a történeteimmel. Kezdjük a CON-nal.Ugye említettem már, hogy lesz egy második része, illetve egy nagy csinosításon fog átesni - ez a terv még mindig áll, de egyelőre nem vágtam bele, még várat magára.
Borzongás: nincs befejezve, az alapsztori átírásán gondolkozom, illetve szeretném majd őt is megfarigcsálni. Tehát a CON mellett pihen.
Szerelem aláírásra: hát... ő is hosszú álmát alussza úgy nyár óta. Ötletem van, de a kedvem valamiért picit elment tőle. Valószínűleg az a baj, hogy én és a romantika nem vagyok túl jó kapcsolatban, így nehéz olyan jeleneteket írnom, ami romantikus. De természetesen szeretném majd készre megírni, csak hát a pontos dátumát nem tudom.
Na, és akkor elérkeztük oda, hogy akkor írok-e egyáltalán valamit. Határozottan IGEN. De címe még nincs, ahogy a kategóriát sem tudnám pontosan behatárolni, az alapsztori pedig rendkívül bonyolult. Őszintén: baromi nehezen írom, sokszor vissza kell olvasnom, különben belekeveredek. Múltidőben, E/3-ban írom, és elég bonyolult karaktereket alkottam, akikkel meggyűlik a bajom. Úgy érzem, ez az eddigi legnehezebben születő sztorim, mégis a legjobban kitalált. Már érzem, hogy ő A történetem. Tehát most ezen a kis irományon dolgozom, kisebb-nagyobb megszakításokkal.

Egyébként vizsgaidőszak van, szóval nyűglődöm ezerrel. Ezen kívül erre az évre két cél is kitűztem magam elé. Nem, nem újévi fogadalom volt, mert azok általában hamar felejtősek lesznek.:D Ezek olyan dolgok, amiket már egy ideje tervezgetek, de most végre eljutottam odáig, hogy ki is jelentettem: belevágok, megcsinálom! Hogy mik ezek, az egyelőre titok...:)

Próbálok majd több posztot hozni, de tényleg írjátok meg, hogy mit szeretnétek olvasni, mert akkor igazodom hozzátok! :) A könyvkritikákat pedig lassan meg fogom írni.

Csókok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése